Wihoo..tillbaka på jobbet igen

Känner mig mycket piggare nu än vad jag gjorde igår! Blev så inspirerad när jag var på jobbet (LIAn) idag och längtar bara tills det blir morgon så jag ska dit igen. Det är detta som gör att jag verkligen känner att jag valt rätt inriktning att utbilda mig inom!
Massor med projekt på jobbet, och det är spännande och kul att jobba med varierande uppgifter. Vissa mer utmanande än andra. Precis såhär vill jag ha det i "riktiga" arbetslivet sen.

Ang. lägenheten, människan svarar inte ens idag. Vad tror hon att vi ska göra om hon säger att hon tyvärr inte är intresserad? Nä, vad har folk för problem?

Snart kommer en kompis, men hörs vi inte senare hörs vi i morgon.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0