Oj, ursäkta min dåliga uppdatering

Har ju varit en massa strul med bloggen + att jag var tvungen att åka till jobbet på ett möte i torsdags.

Iaf så har jag hunnit med att shoppa ett par sköna baggyjeans på Gina för halva priset; 249:- ist för 499:-

                        

I morgon är det dags för allvar igen, då börjar jag jobba. Konstigt att man inte känner sig utvilad trots att man varit ledig i nästan 3 veckor.

En annan sak som hänt, jag satte upp lappar i ett område där vi vill ha lägenhet och igår ringde en på det. Vi bestämde att hon skulle kolla min lägenhet idag, jag ringde henne på morgonen och vi bestämde tid. Jag fixade barnvakt så att både jag och A skulle kunna åka och titta på hennes lägenhet. 20 minuter innan hon ska komma får jag ett sms där det står att hon inte kan idag. Skickade ett sms tillbaka och frågade om hon är intresserad av vår lgh för det verkar ju nästan inte som det. Jo, men jag har 2 till skriver hon då. Varför kan inte folk vara öppna med det? Det är väl inget fel med att kolla fler alternativ, men att banga så sent tycker jag är dåligt stil. Nu kom mina föräldrar i onödan. För 3 timmar senare skulle vi på en annan visning så de fick komma en gång till. Nä, var ärliga istället!

Den andra visningen var ett hus på 160 kvm, nyrenoverat invändigt! Jättemysigt med tomt och allt. Nackdelen är att man måste nästan ha 2 bilar om man skall bo där annars måste man planera allt väldigt väl. Det tog bara ett par minuter med bil dit, men gå skulle kanske ta en halvtimma och den tiden har man ju inte alltid. Jaja, vi ska fundera på det och vi får väl se om hon med den andra lägenheten hör av sig imorgon.

Ska läsa lite bloggar nu, men tittar nog in igen ikväll.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0