Nyårsdagen

Ja, då var det 2009 nu då!

Jobbade hela dagen igår ju, men tolvslaget firade jag med min familj och ett par som vi känner. De bor mitt inne i centrum här, så vi stod på torget och såg ut över hela staden, mysigt. Men det var skrämmande med alla fulla människor som gav sig ut och sköt raketer. Sen så var det flera idioter som tog med sina hundar ut, och hundarna gillade det inte, de bara gnydde hela tiden. Usch säger jag bara, det är djurplågeri.

I dag började jag jobba på morgonen, men passet gick fort och när jag kom hem sov jag och lilleman middag i hans 70cm säng. Trångt och gosigt..=)

I morgon blir det nog en runda på stan, som förhoppningsvis resulterar i lite kläder.


Nu ska jag spana lite på andra bloggar, men vi hörs nog senare.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0