Magsjuka..

Ja, det går ju som jag tidigare nämnt magsjuka på sonens förskola.


I torsdags började jag må lite småilla efter ett par timmar på jobbet (trodde dock att jag kanske inbillade mig pga den stora skylten jag sett på dagis som upplyste om att magsjuka  går överallt) så jag kämpade på. Vid lunch(när man kände allt matos) förstod jag dock att det var mer än inbillning. Så jag satte mig på tåget hem och kände att jag började svettas mer och mer och plockade av kläder därefter, men till slut kom gränsen när det inte gick att ta av sig mer. Då försökte jag svälja mer och mer, men till slut fungerade inte det heller. Säger bara; tur att toaletten var ledig!

Så idag mår jag bättre, dock lite illamående kvar. Blir väl att bara sitta hemma och ta det lugnt idag också. Jag som blev positivt överraskad av att man fick pengar igår( har hela tiden gått och tänkt att det är nästa fredag, fråga mig inte varför) och hade tänkt att kunna gå ut och spendera lite idag. Men, den som väntar på något gott..=)

/J


Kommentarer
Postat av: mie

sugen på ny bloggdesign? kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-rosa-design.html

2009-01-24 @ 22:55:12
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: cut

Jag vet den bryter ut hur som! Mitt under lektion i en av mina klasser (är lärare) Stackars elev..

Hoppas du är fri från den nu!



ha en fin helg

2009-01-25 @ 12:40:11
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0