Gemensam ekonomi?

Jag och A har de senaste 2 åren haft separat ekonomi, men nu när vi ska flytta ihop igen kom det på tapeten med gemensam ekonomi. Hmm, svårt det där. Älskar att kunna köpa vad jag vill utan att få dåligt samvete, men å andra sidan kanske spenderarflickan kommer fram lite väl ofta nu?

Hur har ni det? Och hur lägger ni som har gemensam ekonomi upp det?

För övrigt har vi gjort en del inköp idag, dock inte några roliga.
Några kalsonger till lillprinsen eftersom han är utan blöja mer och mer nu..*stolt mamma*, inköpen till mig får ni se i morgon...=)

Sedan var hela familjen och storhandlade på Ica Maxi, vilket var jättemysigt. De har jättekäcka kundvagnar där, barnet sitter fastspänd i en bil och "kör". Stora älsklingen fick också köpt en leksak (Metroid till Nintendo Wii) där så han var nöjd, annars brukar det låta "kom igen nu, det behöver inte ta en timma att handla mat".

Back to the movie nu.

/J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är idrott och so på mellanstadeietn:) skönt att vara på benen igen antar jag:) ha det gott!

2009-01-26 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0