Dagens inköp!

PARIS KATE & I



PARIS KATE & I



365 Sunshine, knapparna är små rosor och det är även lite hålmönster i koftan.



Söt bastopp 365 Sunshine


365 Sunshine



Kjolen bakifrån, man knyter där


Gina Tricot


Gina Tricot



Replay, JC


Lindex


Gillar den nya väskan, kan användas när man ska iväg på familjeutflykter, och till sommaren som strandväska.

Hämtade också ut mina älskade skinnstövlar som varit inne på omklackning.


Nu ska jag slänga i mig något att äta och sedan bege mig till min faster för att få lite slingor i håret.

/J

Ps. ursäkta de dåligt tagna bilderna, suger på fotografering..=)

Kommentarer
Postat av: **KAJSA**

Kjolen var superhet! :)

2009-01-12 @ 19:19:29
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0