Arbetsnarkoman

Tror stort på att jag kommer bli det, tyvärr.

Ångesten jag hade igår är borta, men jag har tagit med mig datorn hem från jobbet och ska sätta mig och pilla med lite uppgifter efter detta inlägg. Egentligen borde jag ta det lugnt nu, men jag kan inte slappna av förrän jag fått ordning på mina problem.

Här händer inte mycket annat nu under veckorna. Men hade fått ett roligt mail idag iaf av en med en radhus 4:a med uteplats på båda sidorna, så vi ska titta på den till helgen. *hoppas*.

Nä, jobba lite nu..sedan kanske lite Mario..*hoppar som en liten barnunge*

/J

Kommentarer
Postat av: hotchicas

hej jättefin blogg!! kolla gärna in min och komentera vad du tycker:)

2009-01-21 @ 21:27:39
URL: http://hotchicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0