Ångest

Usch, jag känner mig väldigt stressad, men egentligen har jag inte någon anledning till det.

Det jag känner mig stressad över är ex-jobbet, hitta ett jobb inom min utbildning, förbättra CV:t, hinna med mina arbetsuppgifter på LIAn. Sätter nog ganska höga krav på mig själv. Vet att det är få i klassen som ens vet vad de ska göra för ex-jobb, än mindre börjat skriva på det (är faktiskt inne på min 3:e sida), de dagliga arbetsuppgifterna kan ju inte alla vara färdiga ännu, meningen är ju att jag ska ha dem att variera mellan medan jag väntar på att komma vidare i mitt projekt. Men ändå, det känns som jag trampar på samma ställe och har så mycket att göra och att det bara byggs på.

Så får jag ångest när jag inte orkat skriva på ex-jobbet nu under helgen, men jag orkar inte. Måste väl få vara ledig någon gång?

Inget roligt inlägg, men tyvärr är det så jag känner nu.

Men intalar mig att jag ska sluta tänka på detta och i stället njuta av min sista helgkväll (läs: slappa i soffan) ch istället fokusera 110% i morgon! Det enda jobbiga är att jag inte brukar ha ork att skriva på ex-jobbet på kvällen efter jobbet..Nä bort med de negativa tankarna.

God kväll mina vänner...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0