Vägen mot karriär

Har inte skrivit något om min väg mot karriären, men det kan ju bero på att jag faktiskt är ledig fram till och med den 12:e januari (förutom ett kort möte den 8:e). Känns som att man har jullov, wihoo ytterligare 2 hela veckor att spendera med sonen! Mannen min är faktiskt ledig ända fram till den 7:e januari, så hela familjen bara umgås och myser. I morgon blir det simhallen! Nä förlåt, nu skulle det inte handla om familjen utan karriären...

Under denna ledighet har jag dock tänkt mig påbörja skrivandet av mitt ex-arbete som jag gör i samband med LIAn. Arbetet kommer nog kräva lite mer tid än de jag gjort tidigare då detta ska skrivas på engelska. Det blir en nyttig erfarenhet + att jag lättare kan söka internationella tjänster efter avslutad utbildning!

Tänk att jag är färdig i maj nästa år!

Än sålänge ligger jag lite lågt med vad jag studerar till och så vidare, men när slutet närmar sig..ja, var vakna då potentiella arbetsgivare, iaf ni som är ute efter en ambitiös, karriärsugen kvinna!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0