Spännande

Ska bli kul att dokumentera min personliga utveckling och hur det går för mig när det kommer till karriär.
Jag är färdig med min KY-utbildning till våren, så det dröjer inte länge innan det är dags att ge sig ut i jobbdjungeln. Känns inte lika spännande i dessa tider dock, men det är bara att kavla upp ärmarna och ge sig den på att man ska ha ett jobb..=P

Nu har jag för tillfället praktik, eller LIA som det så fint heter, på ett utav västsveriges största industriföretag. En mycket givande arbetsplats!

Bloggen kommer ju säkerligen även att handla om familjeliv, då detta tar upp en stor del av min tid. Älskar min familj, de är bäst!

Ha det gott, tittar in senare!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0