Hihi, jag fick en massageapparat i julklapp..

På julafton började vi med att öppna julklappar här hemma, jag fick bl a shephard tofflor, Lacoste parfym (med tillhörande body lotion och shower cream), pengar och såklart vad rubriken nämner, men nu mina snuskiga läsare kan jag tala om att det inte är någon med sexuell anspelning utan den är till för stela leder mm. (alltså en riktig massageapparat!)

Sedan begav vi oss till mina föräldrar och jag passade på att träffa mina barndomsvänner för ett snabbt julklappsbyte( fick en betald massage hos ett hälsoinstitut), en tradition som startade på den tiden när vi behövde smygröka (shit har traditionen redan hållt i 10 år?!)..=) EFter det åt vi jullunch med min familj och lite senare julklappsutdelning, fick en massa roliga saker där också(t ex en hårtork, pengar, slippa betala min skuld på mina brillor=), handblåsta glasbollar och massa annat)

Eftermiddagen/kvällen spenderades hos fästmannens mormor och där åt vi julbord för andra gången den dagen, sedan en massa julklappar där också, (presentkort på Gina Tricot, väska, parfym, halsduk, halsband, badolja+shower cream).

Jag fick med andra ord massa massa julklappar, men priset tog nog lilleman med sina enorma berg..=)

Juldagen spenderades hos mina släktingar i Uddevalla, vilket är en tradition som fannss med redan innan jag föddes..=)
Så mysigt, och alltid samma goda mat, fick även här en mängd julklappar, bl a en symaskin (nu ska här designas), vinglas till vår samling, ytterligare en hårtork, halsband och lite till).

Julhelgen var helt enkelt jättemysig, och plutten skötte sig så bra trots rubbade rutiner..*stolt*

I går tänkte jag ge mig ut i readjungeln, men märkte ganska snart att även Sveriges alla andra invånare också tänkte göra det. Fick dock köpt ett par söta gammelrosa gummistövlar och en cool t-shirt på Zara innan jag gav upp.

Idag bytte jag den ena hårtorken mot en volumaster(kommer med recension när jag testat den), passade också på att köpa ett nytt strykjärn då mitt förra flippat ur och skvätter massa vitt från ånghålen..
Hittade också en söt kjol på MQ och en randig skjorta på Gina Tricot (perfekt nu när man är kontorsnisse).

Eftermiddagen har spenderats hos älsklingens barndomsvän som bjöd på middag och barnvakt i form av 3-årig pojke..=)

Blev ett väldigt långt inlägg nu, men har inte haft möjlighet att uppdatera tidigare. I morgon får vi reda på om det blir något med lägenheten, håll tummarna!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0